Incidenti u Austriji nakon cijepljenja AstraZenecinim COVID-19 cjepivom

0
495

Savezni ured za sigurnost u zdravstvenoj zaštiti (BASG) Austrije primio je dva izvješća u vezi s cijepljenjem iz iste serije (ABV 5300) cjepiva AstraZeneca u okrugu Zwettl: žena (49 godina) umrla je kao rezultat ozbiljnog poremećaja zgrušavanja krvi, druga žena (35 godina) koja je razvila plućnu emboliju na putu je oporavka.

Trenutno nema dokaza o uzročno-posljedičnoj vezi s cijepljenjem. Na temelju poznatih kliničkih podataka ne može se utvrditi uzročno-posljedična veza, jer posebno trombotični događaji nisu među poznatim ili tipičnim nuspojavama dotičnog cjepiva. Prema dosadašnjim saznanjima, klinički podaci u tom pogledu ne pokazuju nikakve zabrinjavajuće podatke ili signale u usporedbi s placebom. Odmah pokrenuta međunarodna analiza izvješća o nuspojavama također pokazuje da do sada nije bilo nagomilavanja sličnih slučajeva.

Trenutno sve potrebne istrage koje uključuju odgovarajuće stručnjake rade punom parom kako bi se mogla u potpunosti isključiti moguća veza. Da bismo bili sigurni, preostale zalihe zahvaćene ovom serijom cjepiva više se neće dijeliti, niti će se s istom cijepiti populaciju.

Izvor: https://www.basg.gv.at/en/market-surveillance/official-announcements/detail/zwischenfaelle-nach-impfung-mit-covid-19-impfstoff-von-astrazeneca

Povezano: https://dokumentarac.hr/novosti/vlada-velike-britanije-objavila-je-peto-azuriranje-o-nuspojavama-na-cjepivo-protiv-covida-19-bellova-paraliza-napadaji-pobacaj-i-smrt/

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments